London, második nap
2018. szeptember 30. írta: Zoltán Bede

Mihály István

Today we started exploring London and all its famous sights after a substantial breakfast. We were strolling along the river after a sightseeing bus tour and we had a splendid guided tour in Shakespeare’s Globe theatre where actors were rehearsing. Then we spent the afternoon among ravens in the Tower of London, where we could see all the royal jewels. Then we ended up strolling in the hustle and bustle of big city life, we had dinner in Covent Garden. After a long walk and an evening underground tube adventure we got back to our hotel. It was an amazing day.

Ma egy kiadós reggeli után elkezdtük London nevezetességeit felfedezni. Városnéző buszutazást követően a folyó mentén sétáltunk, majd a Globe színházban vettünk részt vezetett túrán, ahol nyílt színházi próbát is láthattunk. A délutánt a Tower varjai között töltöttük, és megnéztük a királyi ékszereket. A Covent Garden-ben elfogyasztott vacsoráig a városi nyüzsgésben barangoltunk. Hosszú séta és esti metrózás után értünk vissza a szállodába. Lenyügőző napunk volt!

A stroll along the river. Séta a folyóparton.

City hustle. Városi nyüzsgés.

An enthusiastic team. Lelkes csapat.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.