Katica tanya, második nap
2018. június 27. írta: Zoltán Bede

Mihály István
Ma a farmon, az állatsimogatóban kezdtük a napot, majd reggeli tornára mentünk. A középkori várban különleges történelemórában volt részünk, ahol fegyverekről és a több száz évvel ezelőtti életről tanultunk. Később lovagi tornán vettünk részt, és kipróbálhattuk az íjászatot is.
Ebéd után a vízi- és a csúszdaparkban töltöttük az időt. Minivonattal utaztunk vissza a szállásunkra, hegyen-völgyön át. Este egészséges palacsintát sütöttünk, és limonádét készítettünk természetes alapanyagokból, majd késő estig táncoltunk. Közös éneklés előtt a kis piros tyúk angol meséjét hallgattuk meg. Zuhanyzás után aludni mentünk.
Fantasztikus és emlékezetes napunk volt!
Today we started with petting animals on the farm then we had our morning workout session. Then we went to the medieval castle where we had a special history lesson about weapons and the way of life hundreds of years ago. Then we had a victorous knights tournament and we tried out archery.
After lunch we went to the water park and then we could go sliding again. We went back to the accomodation by a tiny train among the rolling hills. In the evening we made healthy pancakes and lemonade from organic materials, then we danced the night away. We had an English story of the little red hen before singing together. We had a nice shower and went to bed. We had a fantastic and memorable day.
Vízipark. Waterpark.
Palacsinta. Pancake.
Vidám tanári csapat. A happy team of teachers.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.