Homeschooling, március 17.
2020. március 17. írta: Zoltán Bede

Homeschooling, március 17.

FIGYELEM: A google drive linkek úgy nyithatók meg, ha bemásolják a böngészőbe, innen közvetlenül nem lehet rájuk kattintani!

NOTE: Google drive links must be copied then pasted to the browser. They cannot be opened directly from here. 

HELYESBÍTÉS! Reményi Gizella tanárnő email címe helyesen: remenyi2020@gmail.com

1. osztály

MATEK

1./zöld, nyuszis (továbbiakban:zöld) 2.féléves könyv :14-17.oldalak
(részeredmények, relációs jelek ne maradjanak le!)
2./ számlálás hangosan 0-tól 20-ig egyesével , kettesével, oda, vissza, egyre folyamatosabban!
3./ várják el a gyerkőctől a számok szép, négyzetbeférő és helyes leírását!
MAGYAR :
1./ Valakinek mondja fel A haza c.verset hangosan
2./ Valakinek mondja fel a Nemzeti dal 1.vsz-át hangosan!
3./ Olvasgassa össze valakivel Z.Z. Párbeszéd c. versét hol az egyik, hol a másik beszélő szerepében! A kérdő mondatokat beszíneztük citromsárgára!
Ha bármelyikben tévedés, elakadás volt, kérem tovább gyakoroltatni...
4./ OK. 122.oldal 
 - első HAT egyszótagos, fekete oszlopban kékkel karikázva keressünk értelmes szavakat
- doboz,dobol, cukor oszlopokban végigolvasás és értelmezés (melyik szót nem értetted?) után a következő három kérdést kell feltenni:
1.oszlophoz : karikázd be kékkel azt, amelyik az ember egyik belső szerve.
2.oszlophoz : amelyiket a kisbaba szokta csinálni
3.oszlophoz : az állatok nevét
Ha a gyerkőc segítség nélkül karikázott ( gyomor, gagyog, pocok,malac), akkor jár a mosolygó:-))
Az oldalt végig kell olvasni. A szöveg után lévő két kérdésre meg kell keresni aláhúzással a szövegben a válaszokat (amikor hazaér ; mert szeret olvasni ill. ő a tanító néni).
5./ Ragasztós lapok /Alább a csatolmány!
6.) labdás könyv 57.oldal (nehézség esetén az elolvasott szavak odahúzása a képekhez, úgy kiderül, mit nem értett, s hogy mit kell lerajzolni)
7./ Írás mf. 72.oldaláig mindent!pótolni, átnézni - lehet "értékelni"is szülő által!
8./ mesefüzet feladatainak pótlása ( a hiányzók esetén)
9./ 30-30 váltott lábú, 30 páros lábú kötélátugrás óránként!:-)) + 15 guggolás letett telitalppal, popsira helyezett testsúlyponttal.
10./ Aki ezen felül bírja ....
   - Vackor az óvodában/ Vackor az első bében / Vackor a Balatonnál  /bármelyik elkezdése HANGOS olvasással, napi kisebb adagban! (Felváltva is lehet olvasni:-) Ha nincs meg könyv formájában, fent van a neten...
   - Levélírás nagyinak, papának...rajzos kiegészítéssel.
   - Angol "beszélgetés" terítéskor, vásárláskor, játék közben...
   - Gyöngyfűzés, gyurmázás, vágás, ragasztás, közös kokárdakészítés
   - HÁZI ÓRAREND készítése a hűtőszekrény oldalára!
HAJRÁ:-)))))) Lélekben ott vagyok mindenkinél...
https://drive.google.com/file/d/1LzhLQLasubMol3dgc9VRlsVwyDj0c1P3/view?usp=sharing
English, mindkét csoport:
1. Az alábbi linken gyakorolják a szavakat
2. Győjtsenek össze kb 5 egyéb mozgásos igét szülői segítséggel és azt gyakorolják. Pl. dance, shake your hands, touch your nose....stb
3. Hallagassák meg a tk 56. o. történetét, gyakorolják olvasni is. Húzzák alá a mozgást jelentő szavakat.
4. Hallgassák meg a tk 59. oldalán lévő dalt és gyakorolják.
2. osztály
Olvasókönyv 194.o hangos,szöveghű olvasása,tartalom elmondása
                          196.o Petőfi S. Nemzeti dal (hangsúlyos) elolvasása
                          Az első vszak kiírása az olvasónaplóba +rajz
Nyelvtan        Petőfi Sándor naplójából ( ok. 194. o )bejelőlni a szótagolást
Ének               Ok.197.o Esik eső. ( népdal )    
Matematika

Kedd:

http://mysitevtsit.uw.hu/OSSZEADAS-FELADATLAP2.pdf (10db, 5perc)

http://mysitevtsit.uw.hu/KIVONAS-FELADATLAP2.pdf (10db, 5perc)

https://www.mathplayground.com/hidden_addition/index.html (5perc)

https://learningapps.org/2799091 (5 perc)

https://get.google.com/albumarchive/110491107474287993638/album/AF1QipM6xpVuGU5f5Sgkfh7_r3B89N5RftitXNQaKREx/AF1QipOlVUXRSUQzVgipHy0A_QHlYucNUETSpzpNRzki  (max10 perc)

Házi feladat: https://get.google.com/albumarchive/110491107474287993638/album/AF1QipM6xpVuGU5f5Sgkfh7_r3B89N5RftitXNQaKREx/AF1QipPGS2lz-FCC5Um694QcKkgLW76Om9cK_IHZu1wL

(Ezt lefotózva, füzetbe beragasztva kérném visszaküldeni, csütörtökre)

Szerda

http://mysitevtsit.uw.hu/OSSZEADAS-FELADATLAP2.pdf (10db, 5perc ) 

http://mysitevtsit.uw.hu/KIVONAS-FELADATLAP2.pdf (10db, 5perc) 

http://www.fejlesztelek.hu/matek/masodik/mat-100/matek1.php?k=2 (kivonások 5 perc)

http://www.fejlesztelek.hu/matek/masodik/mat+-100/matek1.php?k=kezd (összeadások 5perc)

https://learningapps.org/3061107 (5perc)

Házi feladat: https://learningapps.org/2619554 (5 perc)

A megoldásokat ide kérem: muszbekzsuzsimatek@gamail.com

English (mindkét csoport)

1. Practice words:
2. Find some more feelings: excited, frightened...( write down 5-8 more) 
3. Listen to the story:
Write down from the Class Book pg 56. Story At the fair 1-2-3 part , and learn it by heart. 

Science:

Please, do the tasks, then take a photo of it and send it to mihaly.istvan.okosuli@gmail.com until Thursday 12am.
Art: Animals - Tk 52-53. o. + Rajzold le vagy formázd meg gyúrmából a kedvenc állatod!
Kész rajzról/figuráról, kitöltött tankönyvről fotót: szmart.homeschool@gmail.com, 03. 23.-ig  
Sara
https://docs.google.com/document/d/1PDtLM-VoVpcNcF1XDPUVFsil-ZWmfBTrnh56l8PXmKg/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/document/d/1_JV6rYjfOZjZOAL-g39byLGjchKSyNZFam_qrA04tks/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1fQjPXy_3zdSbY23sZqU_u4qgKocoe17W/view?usp=sharing

3. osztály

olvasás:

https://drive.google.com/file/d/1gSzeo1T67FgOO0AE9itAsY-ZY5TztZ8X/view?usp=sharing

matek:

https://drive.google.com/file/d/15TRYs_Hgf4IPIz2nJ6edHnweu1LgOX7C/view?usp=sharing

nyelvtan:

https://drive.google.com/file/d/1G30T-LfYevWpRoJLql3Tbu55xdcZtsq1/view?usp=sharing

mindkét angol csoport! (az online feladatokat online kell ellenőrizni, nem kell visszaküldeni.)

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Sports/Sports_ve343mx

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Sports/The_sports_song_ef29967fi

Print the following task sheet, complete it and send the completed task in a photo format to katicseszter@gmail.com by Wednesday, the 18th, 6 pm. 

https://drive.google.com/file/d/1lekrhvfo55heFAL6xfJb3wtedMz6qIlQ/view?usp=sharing

Sara

https://docs.google.com/document/d/1PDtLM-VoVpcNcF1XDPUVFsil-ZWmfBTrnh56l8PXmKg/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/document/d/1_JV6rYjfOZjZOAL-g39byLGjchKSyNZFam_qrA04tks/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1fQjPXy_3zdSbY23sZqU_u4qgKocoe17W/view?usp=sharing

Science:

Watch listen and do, until Thursday, thank you.

4. osztály

Magyar:

Olvasás:A fejedelem zászlótartója című olvasmåny elolvasåsa és a szövegértő  lap feldolgozása.
Nyelvtan:Ismétlő feladatok,munkafüzet 67.oldal4.,6.,7., és 72.egész oldala
Tollbamondás:Nyelvtan tankönyv 99.oldal12. szöveg vagy az adott szöveg måsolása
Ellenőrzés:Szerda délután fénykép küldéssel 18 óráig az új e- mail címre
Matek:
Kérem,hogy a pénteken kiosztott lapon az osztásokat oldjátok meg!
Tankönyv 22.oldal 2.
                            3. a)b) szorgalmi c)
szerda
Tankönyv 23.oldal 1.2.3.4.
                 24.oldal 1.a)b)
                 szorgalmi 2.
A szöveges feladatok megoldását fotózzák le,és péntek 14 ótáig küldjék el ide: szmolenjudit.korona@gmail.com

English:

Kati néni csoport:

1. CB pg 60: practise  the  text:" How plants grow". Read and tell it to your Mum or Dad. 
2. AB pg 77-78-79.
3. Do the webquest except for exercise 4.

mrz-csoport (az online feladatokat online kell ellenőrizni, nem kell visszaküldeni.) :

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Plants_and_flowers/Flowers_qq12022jl

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/Natural_Science/Photosynthesis/Video-worksheet_PHOTOSYNTHESiS_yg26456ea

Sara
https://docs.google.com/document/d/1PDtLM-VoVpcNcF1XDPUVFsil-ZWmfBTrnh56l8PXmKg/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/document/d/1_JV6rYjfOZjZOAL-g39byLGjchKSyNZFam_qrA04tks/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1fQjPXy_3zdSbY23sZqU_u4qgKocoe17W/view?usp=sharing

Science:

Watch listen and do the tasks, until Thursday, thank you.

Art

 
Kérjük, hogy az elkészült műveket fotón küldjék vissza a következő email-címre:
Határidő: jövő kedd (március 24.) 19:00.
Crafts: Suburbs
Link: https://drive.google.com/open?id=1KeQYA3hE1KlbaOAVtWJF8_xczdFUYiVW
Elkészül munkáról fotót: szmart.homeschool@gmail.com, 03. 24.-ig  

Ének

Eddig tanult dalok leszolmizálása, és hozzá tartozó rajzok készítése a füzetbe (azokról a dalokról, amiket esetleg még nem csináltunk meg)

Tk. 58.oldal, 2. feladat, Tk. 64. oldal, 3. feladat

Az elkészített feladatok fotóját az alábbi e-mail címre szeretném kérni: kocsis.eniko.okosuli@gmail.com

5. osztály

magyar:

https://szm2023magyar.edublogs.org/2020/03/16/otthoni-feladatok-irodalom-es-magyar-nyelv-03-17/ 

jelszó: janosvitez

Feladatbeadás:

kadosa.iskolai@gmail.com

toth.andras.okosuli@gmail.com

történelem:

Olvassák el a Tankönyv A kereszténység születése és A kereszténység és a birodalom című fejezeteit (101-107. o.) és készítsék el a két fejezethez tartozó munkafüzet oldalakat. Ezeket fényképezzék le és küldjék el az szmtortenelem@gmail.com emailcímre.

A blogra feltett pénteki házi feladat válaszait szintén küldjék el az szmtortenelem@gmail.com címre, a feladat itt található: https://szmtortenelem2019.blogspot.com/2020/03/5-osztalyhazi-feladat_13.html.

 Készítettem egy gyakorló felületet a quizlet.com című oldalon is. Az első feladatuk, hogy hozzanak létre ezen az oldalon egy regisztrációt (a felhasználónévnél a saját nevükket használják, hogy be tudjam azonosítani Önöket), majd csatlakozzanak az iskolánk felületéhez, amit (elvileg) az alábbi oldalon tudnak megtenni:  https://quizlet.com/join/846XRSWz7.  Remélem sikerül mindenkinek belépnie, ott egyelőre egy, a római történelem évszámait tartalmazó kártyasort készítettem, a program Learn, Write és Match típusú gyakorló módjait ajánlom használni. Kérem, ha valaki nem jutott el ide, az jelezze nekem.

Oldják meg a következő oldalon található angol nyelvű feladatot és küldjék el a megoldásokat az  szmtortenelem@gmail.com címre: https://drive.google.com/file/d/1wL7TJkYgZYZJtgnyHfJooCTwsUZxcojr/view?usp=sharing

Kérem, minden feladat megoldását lehetőleg egyszerre küldjék el és írják alá a levelet, ha az emailcímükből nem világos, hogy ki küldte!

Konzultációs időpont: szerda 14:00-15:00.

Matematika, mindkét csoport:

https://drive.google.com/file/d/1KiQsP-415cjnii0Yf9nqCY1b39W1q1r6/view?usp=sharing

A megoldásokat Gizi néni csoportja a remgiz2020@gmail.com címre, Kotora Zsuzsa néni csoportja a kotorazsuzsa@gmail.com címre küldje!

Science:

Watch, listen and do the tasks until Thursday, thank you. Please find: Mr Steve's Mihály István's youtube channel, the topic is Experiments with water.
https://youtu.be/C-W9b0XRc_0

English:

Mivel a megadott link Mr Steve csoportjánál nem működik mára, kérem nyissák meg az alább küldött link prezentációját a diákok, a hanganyag a kép közepére kattintva elérhető, rámondtam. Köszönöm! Egyben ajánlom mrz csoportjának feladatait is, megbeszéltük, hogy érdemes mindent megoldani, ha van erejük! Köszönjük!
Mr Steve- Mihály István the link: 

Mr Steve-csoport

Március 16-20-ig, kérem beosztani a feladatokat, minden napra egy keveset!

Kell hozzá egy munkafüzet és internet! :)
Activity Book p51 -1, 2,  p52-1,2  p54-2,3 a listening az alábbi linken hallgatható meg-az activity book feladatának leírásában ott van a szám, mely jelzi melyik tracket kell lejátszani-
ezután AB p55, 56, 57-írásban, lefotózva el kell küldeni a mihaly.istvan.okosuli@gmail.com címre, tárgy mezőben a diák nevével, osztályával!
AB p58-59, kérem meghallgatni a listeninget is, majd a feladatokat megoldani
Revision AB p60-61-62-63-ezeket a feladatokat a javítókulcs alapján mindenki maga fogja kijavítani, az answer keyt később küldöm!

mrz-csoport (az online feladatokat online kell ellenőrizni, nem kell visszaküldeni.)

https://elt.oup.com/student/incredibleenglish/level5/games_05/games_05_08/games_unit08_01?cc=hu&selLanguage=hu

https://elt.oup.com/student/incredibleenglish/level5/games_05/games_05_08/games_unit08_02?cc=hu&selLanguage=hu

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Jobs_and_occupations/Jobs_-_Fill_in_the_gaps_mo147gt

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Jobs_and_occupations/Jobs_and_occupations_zl162vr

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Jobs_and_occupations/Professions_gu21441ae

Ének

Népi hangszerek kijegyzetelése a füzetbe (mivel ellenőrzés céljából beszedtem a füzeteket, ezért egy lapra kell leírni a jellemzőket, melyet később beragasztunk a füzetbe)- kivételek, amiket nem kell leírni: kalapácsos kereplő, bordás kereplő, facimbalom, https://sites.google.com/site/magyarnepihangszerek2/kepek

Népi hangszerekről készített videó megtekintése, https://sites.google.com/site/magyarnepihangszerek2/videok

Az elkészített lap fotóját a következő e-mail címre szeretném kérni:  kocsis.eniko.okosuli@gmail.com

6. osztály

magyar:

https://szm2022magyar.edublogs.org/2020/03/17/otthoni-feladatok-irodalom-es-magyar-nyelv-03-17/

jelszó: walesibárdok

Feladatbeadás:

kadosa.iskolai@gmail.com

toth.andras.okosuli@gmail.com

történelem:

Olvassák el a Tankönyv A napkirályok százada című fejezetét (60-63. o.) és készítsék el a  fejezethez tartozó munkafüzet oldalt. Ezt fényképezzék le és küldjék el az szmtortenelem@gmail.com emailcímre.

A blogra feltett keddi házi feladat válaszait szintén küldjék el az szmtortenelem@gmail.com címre, a feladat itt található: https://szmtortenelem2019.blogspot.com/2020/03/6-osztalyhazi-feladat.html.

Készítettem egy gyakorló felületet a quizlet.com című oldalon is. Az első feladatuk, hogy hozzanak létre ezen az oldalon egy regisztrációt (a felhasználónévnél a saját nevükket használják, hogy be tudjam azonosítani Önöket), majd csatlakozzanak az iskolánk felületéhez, amit (elvileg) az alábbi oldalon tudnak megtenni: https://quizlet.com/join/wrpc2MyeY Remélem sikerül mindenkinek belépnie, ott egyelőre egy, a római történelem évszámait tartalmazó kártyasort készítettem, a program Learn, Write és Match típusú gyakorló módjait ajánlom használni. Kérem, ha valaki nem jutott el ide, az jelezze nekem.

Oldják meg a drive linken található angol nyelvű feladatot és küldjék el a megoldásokat az  szmtortenelem@gmail.com címre. https://drive.google.com/file/d/1E1HedV6yBvR-ykNVZkPN4SPSRLjmwFfQ/view?usp=sharing

Kérem, minden feladat megoldását lehetőleg egyszerre küldjék el és írják alá a levelet, ha az emailcímükből nem világos, hogy ki küldte!

Konzultációs időpont: szerda 14:00-15:00.

matek, mindkét csoport

Kedd :  az írásbeli felelet (lásd alább) megírása, befotózása/copyzása, elküldése Szomódi Zsuzsa néni csoportjának :
             dizsuzsanna@gmail.com email-címre NÉVVEL ellátva!
Jó munkát kívánok:-))))))
   Megoldandó feladat még : OkosDoboz 6.oszt.matek/arányossági feladatok : 
                                - Mikor érünk már oda?
                                - Arányosság az életből.
Szerda : Sokszínű mat. tk. 233-235.oldalak olvasása, értelmezése
            Füzetbe a 2. példát kell ugyanúgy levezetni (234.oldal) majd a definíciókat értelmezni, s kiírni a szokásos módon, színessel a füzetbe, majd megtanulni. 
            Munkafüz. : 88.oldal / 2.3. feladatok

 A megoldásokat Kotora Zsuzsa néni csoportja a kotorazsuzsa@gmail.com címre küldje!

Science:

Watch, listen and do the tasks until Thursday, thank you.
English:
Kati néni csoport send solutions here: bodrikati.homeschool@gmail.com
1. Finish unit 7 in the CB and in the AB. 
Send  me  AB pg 71/2 in word format. 60-80 words only.
2.Do the Webquest.  Exercises 2, 3 needed in word format. Send them to me. 
3. Watch the video. Make a mind map or outline of it in your exercise book. Take a photo and send it to me.
4. Do the first conditional exercises online.
 

mrz-csoport (az online feladatokat online kell ellenőrizni, nem kell visszaküldeni.)

Activity Book 73.1&2 Send the completed task by 6 pm Wednesday the 18th in a photo format to mrz.homeschool@gmail.com

Audio download: https://elt.oup.com/student/incredibleenglish/level6/?cc=hu&selLanguage=hu

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/Science/The_Solar_System/Our_Solar_System_xa5810sy

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/Science/The_Solar_System/Planets_crossword_qu10938hg

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Vocabulary/The_Solar_System_cl4264hn

Native English (Sara) 

https://docs.google.com/document/d/16TEOHgxAcvvJeqA8jvMessziLc8U9a8PfwXBzWrKawc/edit?usp=sharing

https://docs.google.com/document/d/12uSQoyAFMRCeZcKzhlXZX2yE1toWw1bt9X6bkKPi-2M/edit?usp=sharing

Students should name all files they send me like this:

[FirstnameLastname]_[DueDate as YYYY.MM.DD]_[GradeLevel]

Email works to: englishwithsara.csh@gmail.com until March 19

Culture:

Kati néni csoport:

Famous Americans: choose a person and write about his/her life, achievement. Why do you consider him/her gorgeous? Etc.
PPT (at least 5-6 slides) or word format (120 words). Send it to me: bodrikati.homeschool@mail.com

mrz-csoport:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/United_Kingdom_(UK)/What_do_you_know_about_the_UK$_mi34163qq

Ének

 Barokk zene ismétlése- https://www.youtube.com/watch?v=AWWZA2VGUl8

Ismétlés középkortól a barokkig, gyakorló feladatok https://learningapps.org/2603770 

hanganyagok:

Henry Purcell Trombitafanfár-részlet; Arthur király-részletek: https://www.youtube.com/watch?v=KCdaQdHuPWY

Henry Purcell : Trumpet Tune -, Trompete und Orgel: https://www.youtube.com/watch?v=BmxvhBZkgFQ

Georg Friedrich Händel: Maccabaeus: Győzelmi kórus: https://www.youtube.com/watch?v=zjIZTPPZX8w

Georg Friedrich Händel: Tűzijáték-Szvit Nyitány: https://www.youtube.com/watch?v=RTHdOLBGXA4

Antonio Vivaldi- Tél https://www.youtube.com/watch?v=tiQiBBU7Lug

Antonio Vivaldi - Tavasz https://www.youtube.com/watch?v=V4owCW49RbE

Antonio Vivaldi- Nyár https://www.youtube.com/watch?v=4C1Wu1Agaos

Antonio Vivaldi- Ősz https://www.youtube.com/watch?v=ubzaufPFOu8&t=54s

Johann Sebastian Bach: G- dúr menüett https://www.youtube.com/watch?v=0LOzjb345aM

Johann Sebastian Bach: C-dúr prelúdium és fúga https://www.youtube.com/watch?v=PFo7L9V9pXk

Johann Sebastian Bach: Már nyugszanak a völgyek https://www.youtube.com/watch?v=Z0bUzoXhEiM

7. osztály

magyar:

https://szm2021magyar.edublogs.org/2020/03/17/otthoni-feladatok-irodalom-es-magyar-nyelv-03-17-2/

jelszó: walesibárdok

Feladatbeadás:

kadosa.iskolai@gmail.com

toth.andras.okosuli@gmail.com

történelem:

Olvassák el a Tankönyv Az első világháború kitörése című fejezetét (74-76. o.) és készítsék el a  fejezethez tartozó munkafüzet oldalt. Ezt fényképezzék le és küldjék el az szmtortenelem@gmail.com emailcímre.

A blogra feltett csütörtöki házi feladat válaszait szintén küldjék el az szmtortenelem@gmail.com címre, a feladat itt található: https://szmtortenelem2019.blogspot.com/2020/03/7-osztalyhazi-feladat.html.

Nézzék meg a drive linken található videót és válaszoljanak a hozzá kapcsolódó kérdésekre és küldjék el a megoldásokat az  szmtortenelem@gmail.com címre. 

A video linkje: https://drive.google.com/file/d/1DwJHKzYR7qqzKS6KHEDqAI1D5483rRlg/view?usp=sharing

A kérdések linkje: https://drive.google.com/file/d/1z9FOT1AffhCWUwFawXCi3hOgRrB2bFEY/view?usp=sharing

Kérem, minden feladat megoldását lehetőleg egyszerre küldjék el és írják alá a levelet, ha az emailcímükből nem világos, hogy ki küldte!

Konzultációs időpont: szerda 14:00-15:00.

Geography
Watch, listen and do the tasks until Thursday, thank you.
Culture for both groups:

Write an essay in about 140 words about England. Write about its sights, its main cities, traditions etc. Send your essay to mrz.homeschool@gmail.com by 6 pm, Wednesday, March 18 in word format.

Matematika:

https://drive.google.com/file/d/1C8IO4hKb2_asDROl59EGnF0lYMqPRrIT/view?usp=sharing

A megoldásokat Gizi néni csoportja a remgiz2020@gmail.com címre, Kotora Zsuzsa néni csoportja a kotorazsuzsa@gmail.com címre küldje!

Fizika:

Közlekedőedények.T.k92,93.old.  M.f.45.old

English

Mr Steve-csoport

Unit 8 p74-75-76 read the text and write the answers of the tasks there in the book.
The listenings are here, please find them by using the numbers of chapters at the top of the pages and at the instructions...
When you finish all tasks please check the answer key here: https://drive.google.com/open?id=1rrOawPMgdx9dwYhi8nqkKaZpnuYn5gjj
Thank you, if you have questions please write to me: mihaly.istvan.okosuli@gmail.com

mrz-csoport (az online feladatokat online kell ellenőrizni, nem kell visszaküldeni.)

first conditional: If schools close, I will learn from home.

second conditional: If schools closed, I would learn from home.

third conditional: If schools had closed, I would have learned from home.

https://www.perfect-english-grammar.com/first-second-third-conditionals-exercise.html

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Natural_disasters/Natural_disasters_test_qa16966bg

https://elt.oup.com/student/solutions/preint/grammar/grammar_08_012e?cc=hu&selLanguage=hu

https://elt.oup.com/student/solutions/preint/vocabulary/vocabulary_082e?cc=hu&selLanguage=hu

Native English (Sara)

Students should name all files they send me like this:

[FirstnameLastname]_[DueDate as YYYY.MM.DD]_[GradeLevel]

The date should be the due date of the assignment.

For example, for this assignment I would submit a .doc, .docx, or .pdf file titled: CsermelySara_2020.03.19_Seventh

They should send their work to this address, englishwithsara.csh@gmail.com

https://docs.google.com/document/d/1PDtLM-VoVpcNcF1XDPUVFsil-ZWmfBTrnh56l8PXmKg/edit?usp=sharing

8. osztály

Magyar nyelvtan:

tk. 62-63. és tk. 64-65.; tk. 63.oldal 5.feladat; mf. 38.o.1.a; mf. 40.o.3.f. A mf és füzet megoldott feladatait fotózzák le, és küldjék el a dmajor.zsuzsa@gmail.com címre. Határidő: március 22. vasárnap.

Segítség: https://www.youtube.com/watch?v=oIvraichEcw&list=PL0hWfPdqf_3bfZE0QGsbQiJAnMbtux5x0&index=3

Magyar irodalom:

https://szm2020magyar.edublogs.org/2020/03/17/otthoni-feladatok-irodalom-03-17/

jelszó: walesibárdok

Feladatbeadás:

kadosa.iskolai@gmail.com

toth.andras.okosuli@gmail.com

Történelem:

Olvassák el a Tankönyv Megtorlás és konszolidáció című fejezetét (62-64. o.) és készítsék el a  fejezethez tartozó munkafüzet oldalt. Ezt fényképezzék le és küldjék el az szmtortenelem@gmail.com emailcímre.

A blogra feltett szerdai házi feladat válaszait szintén küldjék el az szmtortenelem@gmail.com címre, a feladat itt található: https://szmtortenelem2019.blogspot.com/2020/03/a-feladat-akadar-korszak.html.

Csinálják meg a következpő feladatokat (itt nem kell elküldeni a megoldásokat):

https://www.nkp.hu/feladat/megjelenites/17624023512

https://www.nkp.hu/feladat/megjelenites/20207154086

http://www.okosdoboz.hu/feladatsor?id=391&select_osztaly_search=8-osztaly&select_tantargy_search=tortenelem&select_temakor_search=az-1956-os-magyar-forradalom-es-szabadsagharc.

Kérem, minden feladat megoldását lehetőleg egyszerre küldjék el és írják alá a levelet, ha az emailcímükből nem világos, hogy ki küldte!

Konzultációs időpont: szerda 14:00-15:00.

Matematika:

https://drive.google.com/file/d/1m-3or2Slb9gRJbVvrv36H5a2bgg7KtSQ/view?usp=sharing

A megoldásokat Gizi néni csoportja a remgiz2020@gmail.com címre, Kotora Zsuzsa néni csoportja a kotorazsuzsa@gmail.com címre küldje!

Fizika:

Homorú és domború tükör.Tankönyv  69.és 70. oldal.A 70. oldalon  a domború tükör már nem.

Biology

Watch, listen and do the tasks until Thursday, thank you.

English:

Mr Steve-csoport

Student's book, p74-75-76.
The link of the listenings are here, please find the right track by checking the numbers at the instructions in unit 8. Here are the listenings: (it starts at track 2)
When you finish all tasks please check the answer keys here: https://drive.google.com/drive/folders/1vQUaZhmzrErBPgDwmIO_mmMf7rhg6Luk?usp=sharing and keep up good work

mrz-csoport (az online feladatokat online kell ellenőrizni, nem kell visszaküldeni.)

https://elt.oup.com/student/solutions/int/grammar/grammar_08_012e?cc=hu&selLanguage=hu

https://elt.oup.com/student/solutions/int/vocabulary/vocabulary_082e?cc=hu&selLanguage=hu

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Passive_voice/Passive_and_Active_Voice_yx16129hv

Native English (Sara):

Students should name all files they send me like this:

[FirstnameLastname]_[DueDate as YYYY.MM.DD]_[GradeLevel]

The date should be the due date of the assignment.

For example, for Part I of this assignment they should submit a .doc, .docx, or .pdf file titled: CsermelySara_2020.03.18_Eighth
And for Part 2: CsermelySara_2020.03.23_Eighth

They should send their work to this address, englishwithsara.csh@gmail.com

https://docs.google.com/document/d/1ZKh1wsfE8Ezk-s0lEHz77TlXJhA3GxU_Z40Mps2d0os/edit?usp=sharing

https://docs.google.com/document/d/1HA82B7h9KF62c7QBJstVwtQ0IQDQqejLWxYG8YVHRnk/edit?usp=sharing

History of Art

Ss'b: p. 30 reading, p. 31. Questions 1-3., Excercise 1. 
Please send answers to  szmart.homeschool@gmail.com in an e-mail, till 03. 24. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szmblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1815523240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása