Az én mesém díjkiosztó, 2017
2017. szeptember 24. írta: Zoltán Bede

Az én mesém díjkiosztó, 2017

Maksa Katalin

2017. szeptember 16-án, szombaton rendezték meg Az én mesém Kárpát-medencei meseíró verseny díjkiosztóját a Néprajzi Múzeumban.

A verseny díjazottja iskolánkból: Kardos Anna (7. osztályos), Merényi Márton (volt 8. osztályos) diákunk és Maksa Katalin tanárnő.

Az én mesémet adom neked című könyvben publikáltak Ágh Cecília, Koltai Hanna, Vajda Zsófia (5. osztályosok), Büki Regina, Kardos Anna, Takács Emma, Varga Zsófia (7. osztályosok), Szirakov Alexandra, Tari Izabella, Töller Kármen, Ujvári Botond (8. osztályosok) és Merényi Márton, Noszkó-Horváth Dániel, Svéd Dóra, Vajda Tímea (volt 8. osztályosok).

Gratulálunk a kiemelkedő eredményekhez!

The Award Giving Ceremony of "Én mesém" (My Story) competition of child authors from the Carpathian Basin was held on Saturday, the 16th of September, 2017. 

Two of our school's students were awarded at the event: Anna Kardos from year 7 and former 8th grader Márton Merényi. Our teacher Ms Katalin Maksa was also awarded for her contribution. 

Other students whose publications appeared in "Az én mesémet adom neked" (Giving you my own story): Cecília Ágh, Hanna Koltai, Zsófia Vajda (year 5), Regina Büki, Emma Takács, Zsófia Varga (year 7), Alexandra Szirakov, Izabella Tari, Kármen Töller, Botond Ujvári, (year 8) and Dániel Noszkó-Horváth, Dóra Svéd, Tímea Vajda (former students of year 8)

 dsc_0443.JPG

Kardos Anna

marci-page-001.jpg

Merényi Márton

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szmblog.blog.hu/api/trackback/id/tr2712889842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása