Osztálykirándulás - 5. osztály
2019. május 26. írta: Zoltán Bede

Priszlinger Zoltán

Az ötödik osztály Egerbe utazott a három napos osztálykirándulás keretében. Az első nap egy bő két órás Kickbike-os városnézésen vettünk részt. A program jó lett volna, de a végig szakadó eső miatt nem a város nevezetességei, hanem a vízzel és a sárral való küzdelem miatt maradt emlékezetes. A tisztálkodás és ruhaszárítás után a csoport egyik fele moziba, a másik pedig egy egri belvárosi szabadprogramra ment. A második nap egészét Szilvásváradon töltöttük. Először egy két és fél órás bemutatón vettünk részt az Archeoparkban, ahol egy nagyon felkészült régész mutatta be a Szilvásvárad közelében élt ősemberek kultúráját. Pattintottunk és csiszoltunk kőeszközöket, készítettünk baltákat, gabonát őröltünk és az íjászatot is kipróbáltuk. Ezt követően felsétáltunk a Szalajka-völgyben a Gloriette-tisztásig, megnéztük a Fátyol-vízesést és a Szikla-forrást. A harmadik napon egy egri városnéző túra után időutazáson vettünk reszt a város alatti pincerendszerben, ahol kalauzunk stand-up stílusban mutatta be az Egerhez kötődő híres történelmi eseményeket, személyeket.

Year 5 went to Eger for three days. On our first day we took part in a nearly 2-hour long kickbike sightseeing tour. It would have been good if it had not been raining so our struggle with water and mud remains more memorable than the sights. After cleaning and drying the group split: half of them went to the cinema and the others got some free time downtown. We spent the second day in Szilvásvárad. We started the day with a one-and-a-half hour long presentation at Archeopark and listened to a very well prepared archelogist's show of the culture of cavemen in and around Szilvásvárad. We made stone tools, axes, milled cereals and tried archery. After this we walked up in the Szalajka valley to the Gloriette clrearence, took a look at Fátyol waterfall and Szikla spring. On day three we went on a time travel following in the cave system under the town after a sightseeing tour of Eger. Our guide presented the famous historic events and persons related to Eger.

Vonatozni vicces. Trains are Fun.

Valami ősi. Something Ancient.

Kickbike.

Baseball.

És a videók. And the videos.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.