8 Days in Malta
2023. október 01. írta: Zoltán Bede

László Lora - Sziklai Mór (with Mihály István - Mr Steve)

When we arrived in  Malta, we already knew we would be blessed with one of our lives’ biggest adventures. We were completely right. On the first day, we travelled to the second largest island, Gozo. In the morning, we went sightseeing in Gozo’s capital, while in the afternoon we cooled ourselves down in the refreshing, wavy waters of the sea. Our Maltese experience continued in Mdina, where we took part in a delightful guided tour with a tour guide. From here on out, our mornings were spent in the language school, with fantastic English teachers who helped us tighten our grasp on the English language. On Monday, we were ecstatic to witness a dolphin show and sea lion show, while looking at exotic reptiles in between. Most of our evenings were accompanied by evening seaside walks. On the next afternoon, we had the delight of touring Malta’s capital, Valletta with our tour guide from Mdina. On Wednesday, we went on an English boat tour of the four main ports of Malta. On Thursday, we went by bus to the longest beach in Malta, the Sandy Beach, where we bathed in the translucent waters of the Mediterranean Sea. On Friday, our last day of our Maltese adventure, we started the day with packing. After that, we took the English test, after which we received a certificate of completion, plus an English book for practice. Presently, we are about to travel home. We bid farewell to the Islands of Sunshine.

Máltára érkezésünk után elkezdődött életünk egy felejthetetlen kalandja.

Az első napon ellátogattunk Gozo szigetére. Délelőtti városlátogatás és felfedező séta után lehűtöttük magunkat a hullámzó tenger vizében.

Kalandunk Mdinában folytatódott, ahol jó hangulatú idegenvezetésben volt részünk. Innentől kezdve délelőttjeink a nyelviskolában teltek. Fantasztikus máltai pedagógusaink elmélyítették angoltudásunkat.

Hétfő délután részt vettünk egy delfin- illetve oroszlánfóka bemutatón. Minden esténk hangulatos esti sétákkal telt.

Kedden volt szerencsénk megnézni Málta fővárosát, Vallettát a mdinai idegenvezetőnkkel.

Szerdán hajókiránduláson voltunk a vadul hullámzó tengeren, ennek során angol nyelven bemutatták nekünk Málta négy fő kikötőjét.

Csütörtök délután elbuszoztunk Málta leghosszabb homokos tengerpartjára, a Sandy Beach-re ahol megmártóztunk az áttetsző tenger vizében.

Pénteki napunk rendrakással, bepakolással kezdődött-a bőröndök készen álltak a hazaútra. Ezután a nyelviskolában angol vizsgát tettünk, oklevelet szereztünk és angol nyelvkönyv jutalomban is részesültünk. Hazautazásunk előtt fájó szívvel búcsúztunk a napfény szigetétől.

Elveszve. Lost.

Vidáman. Cheerfully.

Tenger, 1-2 mosoly. Sea, with a couple of smiles.

Mermaids. Sellők.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.