Osztálykirándulás, 7. osztály
2018. május 21. írta: Zoltán Bede

Mihály István

Year 7 travelled to Szarvaskő to visit the geological and historic/historical sights of the region. After visiting the castle of Eger we went to Öko-Park, which is a splendid accomodation in the valley of Stream Eger in the midst of volcanic stone formations. We conquered the towering mount of the village in the evening.
On the second day of our trip we visited the religious landmarks of Eger and the Science show of the Líceum building. Then we spent 3 lovely hours in the local thermal spa. We finished the evening with online quizzes.
On the last day we had to climb rockfaces and try our abilities on highly built zip wires and ropes in the adventure park of the valley. Then we went back to Eger to visit some gift shops before we travelled home by train . It was a fantastic 3-day trip.

A hetedik osztály Szarvaskőre utazott, hogy megismerhesse a régió geológiai és történelmi érdekességeit. Az egri vár meglátogatása után az Öko-Parkba mentünk, egy nagyszerű szálláshelyre az Eger patak völgyében, vulkanikus sziklaformák között. Este megmásztuk a község fölé emelkedő hegyet.

Másnap Eger vallási emlékhelyeit kerestük fel, és megtekintettük a Líceum tudományos kiállítását, majd 3 órát töltöttünk a helyi termálfürdőben. Az estét online vetélkedőkkel zártuk.

Az utolsó napon sziklát másztunk, és próbára tettük bátorságunkat a völgy kötélpályáin. Hazautazásunk előtt még Egerben körbejártuk az ajándékboltokat. Fantasztikus 3 napos kiránduláson vettünk részt.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.